2.1.2013

Parka wish list






Parka wish list


 
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |

Uuden Vuoden kunniaksi tein kuitenkin päätöksen. Päätin, että kirjoitan tätä blogia sittenkin suomeksi ja muutaman lauseen aina loppuun englanniksi. Kertokaa nyt mitä mieltä ootte? Onko suomeksi parempi? Muutaman kommentin olen saanut, kuulla, että suomeksi on ehkä persoonallisempaa ja kivempaa lukea. Ootteko samaa mieltä? Ainakin nyt mummi pysyt kärryillä paremmin :)

No, mutta aiheeseen. Metsästän täydellistä talvitakkia. Olen uuden takin tarpeessa ja olen nyt käynyt vähän valikoimia läpi. Takin kriteerit:

. lämmin
. tyylikäs
. kestävä

Oikeastaan siis haluisin sellaisen takin joka, on tarpeeksi tyylikäs, että sen kanssa voi lähteä vaikka kaupungille, mutta sen pitää olla kuitenkin sellainen, jolla voi huolette rymytä lasten kanssa pihalla. Ja pysyä lämpimänä. Ainoa ongelma tässä nyt on vaan hinta. Kaikki nämä mun suosikit on suht hintavia, eikä yleensä kuulemma ollenkaan tarjouksesta. Noista numero 2 Canada Gooseista on jo feikkejäkin liikkeellä. Sellaista en tietenkään halua.

Kuvan alarivin takit on Nobis -merkkisiä. Kaksi ensimmäistä on Nobis Meredith Parkaa ja viimeinen Nobis Cindy Down Parka. Ne on ehkä mun suosikkeja. Varsinkin toi sammaleen värinen, joka on tietysti loppuunmyyty joka paikasta. Paitsi mun siskon kanssa näin sen ostoskierroksella Helsingissä. Mutta oli aika hirveen hintainen. Koetin sitä kuitenkin päälle ja rakastuin siihen. Toisaalta haluisin ehkä mustan, kun se olis klassinen ja sopiva joka paikkaan.

 ...

Help me! Which Parka Jacket should I choose? I found them in several places in the internet besides those links I put here. For example Nelly.com had some of them.

1 kommentti:

  1. Canada Goosen takkia oon ite kanssa himoinnut jo monet talvet, oon menny vaan jollain näköisversiolla tähän asti. Tosi asiahan niissä on että vaikka se hinta on järkyttävän suolanen niin kyllä se sillä takilla menet seuraavat 10+ vuotta. Kuulemma :) Mut sit voi taas miettiä et ostaako sen hintasen takin millä sais yhdelle hengelle lomamatkan etelään... Decisions decision :D

    VastaaPoista