24.4.2013

Aromatic Oils this Saturday

Pakko vielä mainostaa täällä blogissanikin. Lauantaina 27.4. yksi doTerran perustajista on tulossa Yhdysvalloista asti kertomaan aromaattisista öljyistä. Kannattaa tulla paikan päälle kuuntelemaan ja testaamaan. Klikkaa TÄSTÄ, niin näet tapahtuman Facebookissa. Ja TÄÄLLÄ voi käydä ilmoittautumassa tilaisuuteen.


Me ollaan ihastuttu kyseisiin tuotteisiin. Niillä on terapeuttisia vaikutuksia ja auttavat kehoa voimaan paremmin ja parantamaan epätasapainotiloja.

Nyt virusflunssaa torjuakseni olen tehnyt kapselia johon oon laittanut:
5 tippaa On Guardia
4 tippaa Oreganoa
3 tippaa Frankincensea
2 tippaa Piparminttua
1 tippa Sitruunaa
Olen ottanut kapselin 2 kertaa päivässä. Aromaattisten öljyjen ohella olen lisäksi ottanut särkylääkettä päänsärkyyn (ParaTabs) ja juonut Finrexiä.

Tässä myös yksi ohje flunssan oireiden hoitoon:

Mun kautta voi ostaa tai tilata tuotteita. Teen myös ihania Aromatouch-hierontoja.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti