10.4.2013

My Day

Tähän päivään ei kuulu mitään glamouria tai muodikasta. Muuta kuin ihana auringonpaiste ja lupaus keväästä. Olin onnellinen, kun keskimmäinen poikani sai nauttia lapsiseurasta ja iloitsi ulkonaolemisesta, lumivuorelta lumivuorelle hyppelemisestä. Tuntuu, että emme ole päässeet ulkoilemaan tarpeeksi tänä talvena kahden nuorimman kanssa. Tuota päivän iloa ja riemua oli sydäntäpakahduttavaa katsoa.

Viikko aloitettiin taas hitaasti. Ei oltu kerhoissa maanantaina eikä tiistaina. Tänään jo mentiin. Mun selkä on edelleen vihlova. Sen kanssa täytyy nyt vaan yrittää pärjätä. Huomasin, että paikalla olo, makoilu ja istuminen vaan pahentaa asiaa, joten yritän pysyä liikkeessä. Ja sitten tarvittaessa levätä. Silti tuntuu, että istun liikaa! Jos jotain hyvää pitää keksiä, niin olen ahminut Downton Abbeyn toista tuotankokautta :) Tykkään siitä. Ja nyt mun sisko pääsee sanomaan, että sanoinhan sulle, että se on hyvä. Tykkään siinä pienistä yksityiskohdista: vuosisadan alun vaatteista (palvelijoiden essut on aivan ihastuttavia), kukista, käyttöesineistä, huolitellusta ulkonäöstä, sisustuksista ja kartanoista, luonnosta. Vaikka ihmettelenkin, miten Briteissä voi aina olla kesä :)

Polttareiden seurauksena tajusin, että uusi lempijäätelöni on Ingmannin Creme Brule. Nyt tekisi kovasti mieli :) Ja toinen jota tein polttareiden seurauksena oli guagamole. Nam!

Kun ajoin Tapiolaan mun ChiBalliin niin kadun varren oli täynnä keltaisia haamukasseja. On taas se aika keväästä. Mä oon päättänyt, etten mee sinne, koska muuten tuhlaisin liian paljon. Ollaan lähdössä kesällä Amerikkaan ja pitää säästää. Tietäisin kyllä mitä sieltä ostaa: uuden Macin, Jamie Oliver paistinpannuja, koruja etc. Parempi ettei mieti asiaa :)

Nyt taas Downton Abbeyn pariin.

Ai niin, kuvia kommentoidakseni. Neiti Coco ei suostu nykyään pukemaan. Vaippakin on ihan hirveä asia. Ja kuva Bobbesta kuvastaa hyvin meidän alkuviikon lööbailua.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti