11.4.2013

Something to wear

Meiän vaatehuone on kaaoksessa. Mun vaatteet on siellä kaiken muun roinan lisäksi. Sieltä ei oikein löydä mitään. Hyvä, kun mahtuu sisään. Nyt se pitäisi tyhjentää kokonaan ja siivota huolella, sillä meillä on ötökkä ongelma. Tosi ärsyttävää. Joka päivä ajattelen, että mun vaatteet menee pilalle, mutta kyseessä on niin iso projekti, että en oo saanut aloitettua sitä. No joo, mun siis piti vaan kertoa, että pitkästä aikaa on päivän asu kuva :) Vaikkakin simppeli sellainen.

| Paita: Lindex | Housut: Zara |


Aamulla kaikki kolme leikkivät söpösti junaa. Coco osasi jo pakittaa.


Päätin, että nyt täytyy oikeasti ruveta tekemään jotain muutakin kuin katsoa lastenohjelmia ja pelata puhelimella tai iPadilla. Niin meiän iltapäivät usein menee. Tänään askarreltiin. Maalattiin vesiväreillä ja muovailtiin. Tai no, mä en kerennyt mukaan, kun oli niin paljon pyykkiä viikattavana. Harmi. Kun olin valmis, olivat jo kyllästyneet. Mutta kyllä se tästä. 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti