24.5.2013

Drama, good food and a movie

Pääsin vähän tuulettumaan illalla. Iso kiitos kuuluu mammaystävälleni ja hänen kauniille tyttärelleen. Kiitos, kiitos kiitos L ja E.

No ilta alkoi hieman dramaattisissa merkeissä. Naiset kävivät kuumina ja oli vähän päästeltävä höyryjä ulos. Onneksi siitä selvittiin ja saatiin herkullista ruokaa Halikarnasissa. Nam.

Leffana oli The Great Gatsby. Ihan liian dramaattisesti ohjattu ja rakennettu mun makuun. Leffa tuntui myös melko pitkältä. Leonardo DiCaprio oli yllättävän komea ja karismaattinen. En oo koskaan aikaisemmin tykännyt hänestä tai edes ajatellut häntä söpönä. Vanhentuminen on siis tehnyt hyvää :) Ja tietysti 20-luvun mekot oli kauniita ja juhlakohtaukset säväyttäviä.













Mä oon ollut tähän asti ostolakossa ja oon vieläkin, mutta tein ihan muutaman ja ainoan hankinnan meidän matkaa ja kesää varten. Päätin testata ostoksiani käytännössä ja oon ihan ihastunut näihin eläinkuvio haaremihousuihin ja valkoiseen peplumpuseroon. Housut ovat ihanan viileät ja mukavat jalassa. Olen pitkään halunnut jotain valkoista ja peplumia ja tässä yläosassa yhdistyy ihanasti molemmat. Materiaalikin on ihanan jämäkkää polyesteria jossa on vähän elastaania. Ja kerrankin joku jossa on hihat :) Yleensä suurin osa peplumeista on hihattomia.

Päivän asu siis
| Toppi: H&M | Housut: H&M | Takki: Filippa K | Kengät: Tory Burch | Laukku: Zara |

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti