12.5.2013

Happy Mother's Day!

Olen yleensä meidän perheen aamuvirkku Humhumin kanssa. Tänään olin niin väsynyt aamulla, että mut onnistuttiin yllättämään ihan oikeasti. Sain ihanan runsaan aamiaisen sänkyyn ja poikien tekemät lahjat. Humhum oli kasvattanut tarhassa kukan ja huovuttanut sydämen mallisen rintaneulan. Voin kuvata ne huomenna. Tänään en ole kerennyt. Bobbe oli tehnyt rannerenkaan <3

Illalla mun äiti ja sisko tulivat käymään. Syötiin kakkua ja keksejä pihalla. Lapset potkulautailivat ja piirtelivät katuliiduilla. On ollut onnistunut päivä!

Nautin äitinä olemisesta. Äidin tehtävä ei ole helppo tai kevyt vaan sisältää paljon rutiineja, organisoimista ja kodin huoltamista. Siihen sisältyy kokonaisvaltaisesti fyysistä tekemistä 24h vuorokaudessa. Sen lisäksi täytyy osata kasvattaa ja pitää huolto perheen henkisestä hyvinvoinnista. En ikimaailmassa olisi osannut arvata mitä kaikkea äitinä oleminen tarkoittaa, ennen kuin meidän perhe on kasvanut lapsilla. Jokainen lapsi on tuonut jotain omaa ja olen oppinut koko ajan lisää. Varsinkin itsestäni ja miten eri asioihin kannattaa tai pitäisi reagoida. Kiitos kaikki äidit, jotka olette olleet hyvinä esimerkkeinä ja antaneet hyviä vinkkejä ja osanneet kannustaa, kun olen ollut lannistunut!!

Päivän asu

| Mekko: Lindex, Holly&Whyte | Jakku: H&M | Kengät: Zara | Korvikset: ikivanhat H&M | Kaulakoru: Helminauha on lahja mieheltäni | Sormus: Vintage | Rannekoru by Bobbe |











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti