10.5.2013

You can also sleep in a Swing

Tänään ollaan oltu evakossa kodista. Meillä käytiin myrkyttämässä niitä ötököitä. Ne olivat ruskoturkiskuoriaisia. Lapset kuuluvat riskiryhmään, joten meidän piti olla kotoa pois viisi tuntia. Mentiin mummin luo. Oltiin keskenämme kun mummi oli töissä. Tää päivä on ollut aika koetteleva. Mun hermot on olleet koetuksella ja pinnakin tosi lyhyellä. Ihan harmittaa, kun oon ollut niin huonolla tuulella. Lapsille on sattunut paljon vahinkoja ja mä oon ollut koko päivän korjailemassa jonkun sotkuja tai sitten vain omiani.

Ilta oli kuitenkin kiva. Se meni Me&I-kutsujen merkeissä ja mä kerroin doTerran öljyistä. Tarjolla oli hyvää ruokaa ja mukavaa seuraa.

Kevätilmat ovat olleet houkuttelevia. Kaikki viihdymme hyvin ulkona, etenkin Humhum. Ja silloinkin kun ei ihan jaksaisi. Eilen oli niin paljon ulkoilua ja vielä vähän flunssaa, että tänään Humhum nukkui kolmen tunnin päikkärit. Poika, joka ei yleensä enää nuku päiväunia :) Olisi ihanaa olla taas lapsi. Viihtyä pihalla kaiken päivää, välillä käydä syömässä ja nukkumassa.





Huomiseen. Raportoin olenko paremmalla tuulella ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti