1.6.2013

A Perfect Garden Graduation Party

Päivään kuuluu kaksi asua

Ensimmäinen asu oli täydellinen kaupungilla pyörähtämiseen perheen kanssa

| Paita: Part Two | Housut: In Wear | Ballerinat: Tory Burch | Lompakko: Louis Vuitton | Korvikset: Gina Tricot | Rannekoru: Anna Della Russo for H&M |




















Oltiin päivällä koko porukalla pikavisiitillä Stadissa. Mä kävin palauttamassa kuvauslainavaatteet Zaraan. Olin yrittänyt tehdä sitä jo kaksi kertaa aikaisemmin, mutta se ei ollut onnistunut, koska olin kadottanut kuitin. Olin selvittänyt asiaa sähköpostilla liikkeen vastaavan kanssa ja tällä kertaa palautus onnistui. Kiitos Zara hyvästä asiakaspalvelusta!




Toinen asu oli illan lakkiaisiin. Meinasin lähteä samalla asulla kuin päivällä, mutta kakkakatastrofin takia jouduin vaihtamaan vaatteet pikaisesti ennen lähtöä.

| Peplumpaita: H&M | Housut: H&M |



Olipas mukavaa, että meidät kutsuttiin juhliin. Kiitos Ida. En muista milloin viimeksi oltaisiin oltu jonkun valmistujaisissa. Päivä oli kyllä ihan täydellinen puutarhajuhliin ja miljöö ihastuttava. Mun oli vaan pakko räpsiä kuvia, niin ihastunut olin kesäiseen huvikumpumaiseen pihapiiriin.















Voihan Nani. HumHum kesytti sen juoksukilpailussa :) Ja nyt hän haluaa juuri samanlaisen.

1 kommentti:

  1. Ihana postaus Elina ! ja hienoja kuvia, kiitos että tulitte juhliini :) -Ida

    VastaaPoista