3.6.2013

First time this Summer

Rannalla! Ihana tämä lämpö. Olen ollut aikaansaava tänään. Sen lisäksi, että oltiin rannalla, käytiin kaupassa ja sain siivottua.  Vielä olisi paljon raivattavaa ja tavaroiden lajittelua, mutta luovutin tälle illalle. Ihan hyvä päivä siis. Vaikka kuvissa rantareissu näyttää auvoiselta, oli se aikamoista huutoa ja kiukuttelua. Kotiinpäin on aina vaikea lähteä ja nälkäkin pääsi yllättämään. Rannalla oli kuitenkin ihanaa!

Mieheni ihmettelee usein, miksi olen niin kiukkuinen ja räjähdysherkkä. Olen tullut siihen johtopäätökseen, että tukkoinen koti syö mun energiat ja ruokkii kärttyisyyttä. En ole tyytyväinen ympäristössä ja sitten se purkautuu muihin. Ehkä myös pienet "tuholaiseni" välillä osaavat suhaista muurahaispesään. Jos tiedätte mitä tarkoitan ;) Myös mun kärsimättömyys vaikuttaa. Ja se, etten pääse toteuttamaan itseäni niin kuin haluaisin. Olen väärinymmärretty taiteilija :) Nyt saa mietteet tälle päivälle riittää. Kauniita unia kaikille!









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti