21.7.2013

Finishing Touches

No ni. Nyt viikonlopun päätteeksi on hyvä istua alas ja vähän kirjoitella kuulumisia. Ollaan puuhailtu asunnon parissa ja vihdoin viimein viimeistely kaikkia niitä pieniä juttuja kuntoon, jotka silloin kun muutimme tänne rempan yhteydessä jäi tekemättä. Ei vieläkään saatu kaikkea tehtyä, mutta jotain kuitenkin. Mä päätin myös, että olin kyllästynyt jo keittiön oranssiin seinään ja niinpä maalattiin se. Tehtiin se vaalealla meillä olemassa olevalla maalilla. Ihanasti se avartaa, mutta on vähän pliisu. Pikku hiljaa siihen alkaa tottumaan, mutta eilen vielä joka kerta kun käänsin pääni seinän suuntaan näin silmäkulmassa vaalean pisteen ja ihmettelin. Tänään ei oo enää käynyt niin :) Samalla maalasin myös meidän kylppärin edessä olevan välikön. Se oli jäänyt vähän epäsiistiksi ja nyt se on yhtenäinen. Ihanaa.

I viimeisteli parveketta. Ja kun se tuli valmiiksi laitoin tänään vielä kesäkukat paikoilleen. On jo aikakin ;) Kyllä nyt vielä hyvin ehtii nauttimaan istutuksista ja mikä parasta kaikki oli kesäalessa.

Ja loppuun tietysti päivän asu

| Paita: Zara | Hame: Zara | Laukku: Michael Kors (uusi Amerikasta) | Kengät: BCBGMAXAZRIA (uudet Amerikasta) |








2 kommenttia:

  1. Kiitos. Mä oon ihan ihastunut siihen ja kiittelen itseäni myös että ostin sen vaikka epäröin kun ajattelin, et pitää säästää amerikan matkalle. Se on mun lemppari tällä hetkellä.

    VastaaPoista