17.8.2013

Home Girls

Me ollaan saatu viettää tänään tyttöjen päivää kaksistaan kotona. Tämä on aika harvinaista herkkua. Ollaan otettu aika rauhallisesti. Päivään on kuulunut ruokakaupassa käynti, pientä siivoilua ja pyykkäystä, ulkoilua, saunomista ja ihan vähän herkuttelua.

Ai niin ja pitkästä aikaa innostuin lakkaamaan kynsiä. Testasin uusia O.P.I- kynsilakkoja, jotka ostin Amerikasta. Ne olivat niin halpoja Suomeen verrattuna: 7,5 dollaria eli noin 5,5 euroa kappale.

Käytin ensimmäisenä kerroksena kynnen vahvistajaa.  Sitten itse väri, jonka sävynä oli Dutch Tulips. Ja viimeiseksi Top Coat. Tuli ihan kivat. Nyt testataan, kuinka kauan nää kestää. Olisi ehkä pitänyt hoitaa kynsiä ympäröivä iho ja työntää kynsinauhoja alaspäin. En jaksanut tehdä niin täydellistä hoitoa, kunhan vaan lakkasin. Ikävöin Amerikan edullisia kynsipaikkoja. Usein kynsisalongin omistivat vietnamilaiset. Palvelu oli hyvää eikä hinnastakaan voinut valittaa. Jos joku tietää tällaisia paikkoja täällä Suomessa, saa vinkata mulle :).








Coco on ollut mun pikku apulainen koko päivän. Varsinkin pyykkien ripustaminen kuivumaan oli kivaa hommaa. Eihän siitä tilanteesta kunnon kuvaa saanut, kun apulainen ei malttanut olla hetkeäkään paikalla, vaan ojensi mulle koko ajan lisää vaatteita. Saatte ehkä tosta jotain ideaa. Eiks muuten ookin makeet noi Cocon housut. Nekin on Amerikasta Oskoshilta.

Mun hiukset alkaa olla muuten tosi takkuiset ja rasittavat, että rasittuneet kesän jäljiltä. Pitäisi saada itsensä kampaajalle.

Nyt mä vaan oon. Leppoisaa lauantai iltaa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti