16.9.2013

Ice Cream Bliss

Eilen ostettiin kaupan suurimmat jätskit. Voi sitä onnea. Olin lepsulla tuulella, enkä muista milloin oisin kuullut niin paljon onnen kiljahduksia ja nähnyt niin muikeita hymyjä :) Juhlistettiin onnistunutta kirjastokäyntiä.

Oon nauttinut meidän siististä kodista. Ollaan pidetty sitä erityisen siistinä ja siivottu vähintään kerran viikossa asunnon näyttöjä varten. Oi miten mukavaa vaihtelua ainaisen kaaoksen ja sotkun keskelle. Yritän tsempata itseäni ja heti sotkujen jälkeen kannustaa lapsia siivoamaan ja auttamaan mua, kun häärään laittamassa tavaroita paikoilleen. Tuntuu, että mulla on ollut paljon enemmän energiaa kaikelle muullekin, kun kaaos on poissa. Onko mahdollista, että tätä voisi jatkaa pysyvästi. Mieheni aina muistuttaa minulle, että jos elämässä haluaa saada jotain pysyvää muutosta aikaan on opittava uudet tavat ja tehtävä niistä pysyviä. Tämä voisi olla yksi sellainen muutos joka kyllä tekis mut tosi onnelliseksi.

Tänä syksynä aloitin taas liikunnnan laiskan kesän jäljiltä. Tässäkin yksi alue, josta haluaisin tehdä pysyvän. Tarkoitan, että olisi hyvä, kun saisi liikuttua tasaisen pysyvästi. Ja ihan hyvin nyt on mennytkin. Tämän syksyn tunteina mulla on kiinteytysjumppa, pilates ja latinotanssit/zumba (vuoroviikoin).  Nyt kun saisi itsensä vielä raahattua lenkille. Edelleen, jos joku haluaa mun lenkkikaveriksi vinkatkaa :)

Tänään me otetaan aika rennosti. Ihanaa kun välillä on sellaisiakin päiviä.






Päivän asuna oli rento kotiasu
| Pusero: Gap | Takki: H&M | Housut: Mamalicious | Kengät: Crocs |

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti