18.10.2013

Feeling Today

Sekoittelin tämän päivän asussa näyttävämmän yläasun rentoon alaosaan. Kun on paljon kotona ja touhuaa lasten kanssa on vaatteidenkin oltavia mukavia. Täytyy myöntää, että kun hommailu lasten kanssa kotona jatkui vaihdoin yläosan rennompaan ja vähän vaatimattomampaan. Ei likatahratkaat kauhistuta. Oon ihan rakastunut noihin H&M:n eläinprinttihousuihin. Ne on niin mukavat päällä ja samalla kivannäköiset. Oon jo melkein kuluttanut ne puhki. Olisi pitänyt ostaa toiset kotikäyttöön ja toiset edustushousuiksi :) Samoin mulle on käynyt parina edellisenä kesänä, kun oon löytänyt mukavat, kevyet ja kivannäköiset housut jokapäiväiseen käyttöön. Ne onkin sitten kirjaimellisesti kuluneet puhki. Yritän löytää jotain kuvia niistä.

Meille ei kuulu sen ihmeempää. Aamun aloitin kauppareissulla Citymarkettiin. Metsästin tarjouksia ja luomua. Yritetään syödä terveellisemmin ja eettisemmin. Se tuntuukin hyvältä. Hinnat kyllä vähän hirvittää, joten en ihan täysin osta kaikkea luomuna. Pikkuhiljaa totutellaan.
Päivä vietettiin muuten sisällä leikkien, lukien, piirrettyjä katsoen, tanssien ja saunoen.





| Housut: H&M | Paita: Vintage | Kengät: L.A.M.B | Lasit: Gucci |

Sitten niitä vanhoja housusuosikkeja










Oi mulle tuli niin ikävä noita housuja :) Mistä löytäisin uusia samanveroisia.
Mitä teillä puuhaillaan viikonloppuna?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti