11.10.2013

Planes

Meidän leffaseikkailu meni näin.

-Tuleeko R samaan bussiin ku me?
-Ei ku jäädään Ompussa pois ja tavataan se kun hypättiin aikaisempaan bussiin.
-...ikkaaaa! Jee!
- Tässä kamera R
-Hei kaikki, katsokaa kameraan
-Nyt tulee meiän bussi. Ei niin lähelle reunaa. Äh, siellä on kahdet vaunut, Bobbe ei sinne, tuu ulos.
-Kohta tulee seuraava bussi. Tästä menee niitä niin usein.
Hetken odottelu
-HumHum: mä meen R:n viereen istumaan.
-Okei
-Bobbe: mä meen R:n syliin.
-HumHum: Voiks syliinkin mennä. Epää!
Paikat vaihtuivat huomaamatta bussissa. Coco istuu mukisematta vaunuissa.

Perillä
-Mäkkiii
-Mäkkiiiii
-Okei, no mennään. Käydään nopeesti ostamassa hampurilaiset ja sit ostetaan karkit.
Kaksi kanahampurilaista, 2 pirtelöä ja 3 juustohampurilaista myöhemmin Makuunissa.
-Mä haluun ton ison madon
-Se on tosi iso ja painaa kauheesti. Ei sitä kannata ottaa.
-Anna sen ottaa. Mut sit saa vaan ihan muutaman muun karkin.
-Saako vielä ottaa?
-Saat kaksi. Ne on ihan viimeiset. Coco ei sormilla! Bobbe tuu tänne niin mä laitan sulle. Mitä sä haluut?

Strategia
Hypätään metroon ja jos sä R meet lasten kanssa suoraan Kinopalatsiin niin mä käyn Stockalla ostamassa 10 kerran sarjalipun. Tulee halvemmaksi. Ei varmaan kannata ottaa lapsia sinne. Hirvee ryysis.
-Okei

Todellisuudessa
Yllättävän kivuttomasti sain liput. En oikeastaan joutunut edes jonottamaan, vaikka pelkäsin pahinta kun kello lähestyi viittä. Portaita alas oli nopein reitti.

Kinopalatsissa
Kaikki olivat innoissaan. Vielä jäähile juoma pojille. Coco ei  olisi malttanut odottaa karkkeja leffaan. Ne olivat suurinta onnea. Cocon ensimmäinen leffa. Meni tosi hyvin. Vähän kävelyä paikkojen välillä, muuten tosi reipas tyttö. Halittiin ja sylkyteltiin.
-Bobbe: Mä en tykkää tästä madosta
-Mä arvasin

Kotimatkalla
Pojat kuin villiapinat. Juoksevat ja kiipeävät kaikkeen mahdolliseen. Mä en ymmärrä miksi? Ja yritän saada hieman hermostuneena tilannetta hallintaan. Tänään ei tullut tarraa tarratauluun :( Päästiin kuitenkin hyvin kotiin ja tavattiin tuttuja bussissa.

Näin "maalaiset" pääsevät kaupunkiin.











1 kommentti:

  1. Siis upee kuva sinusta siina keskella!! :) Kuulosti oikein ihanalta , mekin mennaan pian katsomaan sama leffa. :)

    VastaaPoista