13.11.2013

Something to Do

Elossa ollaan, vaikka olenkin ollut vähän nuutunut viime aikoina :) Ei ole kuitenkaan iskenyt vuotuinen kaamosväsymys. Luulen, että mut veti ihan zippiin se sählyharkka, jossa olin maanantaina. Aikamoista kyytiä, eihän tää mamma ole tottunut :D

Olin ihan unohtanut, että saatiin Lontoon lentokentältä mukaan matkalukemista. Ihania löytöjä. Ei haittaa vaikka tulisi sadepäiviä.




Tälläinen löytö tehtiin meidän lähikirppikseltä. Ajateltiin tehdä tästä mun ja lasten oma tuunausprojekti ja kunnostaa koti leikkeihin sopivaksi.


Ja on muutkin olleet nuutuneita meillä kuin minä. Tässä todiste siitä. Bobbella on päiväunet jäämässä pois, mutta päivällä kuitenkin väsyttää jonkin verran. Mutta ei kuitenkaan niin paljon, että millään viitsisi levätä. Sitten tuijotetaan dvd:tä. Taitaa muuten tämä meidän keskimmäinen olla kaikkein eniten miniminä. Saako sanoa, että ihana ;)



Nyt mä alan tuijottamaan nauhalta Downton Abbeya. Ihanaa iltaa kaikille.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti