16.1.2014

Daily Mom

 Päivän asu

| Gollegepusero: H&M Men | Housut: Victorias Secret PINK |


Bloggailun ja muodin arkinen puoli on tämä gollege-huuruinen mamma. Kotiin päästyäni vaihdan aina mahdollisimman mukavan tuntuisiin vaatteisiin. Mikään ei saa kiristää tai puristaa. Siksi olen yrittänyt panostaa ihan kotiin sopiviin arkivaatteisiin. Usein vielä tulee kuitenkin hankittua niitä näyttäviä ja juhlavia juttuja. Pitäisikin tehdä ihan lista ja inventaario vaatteista mitä on ja mitä tarvitsee. Tällä hetkellä tarvetta on lämpimälle talvitakille ja laadukkaille urheilutekstiileille. Mutta ne eivät taida olla tämän hetken hankintoja. Ellei jotain ihan täydellistä satu eteen hyvään hintaan.

Tänään oli maailman pisin aamu. Lapsetkin alkoivat jo väsyä, kun olemme tottuneet normaalisti menemään suoraan kerhosta kotiin syömään ja päiväunille (tai ainakin lepäilemään) ja nyt tämän putkiremppa asumisjärjestelyn takia joudumme odottamaan HumHumin eskarin loppumista. Olin pukenut lapset lämpimästi ja unohdin laittaa itselleni toppahousut. Olin ihan jäässä jo 10 minuutin ulkona olemisen jälkeen. Onneksi lähellä oli kirjasto ja kauppa. 

Pidetään tänään jo toista leffailtaa peräkkäin. Tehtiin vähän karamellipopcornia, laitettiin valot pois ja lastenfilmi pyörimään. Ihan mukavaa näin talvi-iltana. 

Tänään pääsen vielä tanssahtelemaan lattareita. Jee!

Mitä muuten olette mieltä. Mua himotuttaisi ihan hirveästi leikata seuraavaksi tällainen ylipitkä polkka. Pitäiskö vaan tehdä niin. Ja vielä noin vaalea.



P.S. Tuo Quipu-mekkokin on aika ihana!

Tällaiset mulla oli joskus ja tykkäsin niistä kovasti.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti