20.2.2014

Lego Lego Lego

Käytiin muutama päivä sitten lelukaupassa katselemassa ja ihastelemassa. Oltiin ostamassa synttärilahjaa HumHumin kaverille. Kaikkein eniten poikia kiinnostivat legot. Varsinkin uuteen Lego Movieen-liittyvät. Eilen käytiin tuo leffa katsomassa. Aika jännittävä oli. Pojat jaksoivat tapittaa alusta loppuun ja kun tultiin kotiin halusivat heti alkaa rakentamaan ja leikkimään Emmetillä :)










Mä olin aika räjähtäneessä tilassa, mutta kuvattiin rento kotiasu.

| Takki: Monki | Gollege: H&M | Housut: M&I |


Pakko myös jakaa muutama kuva Cocosta :) Coco ei päässyt leffaan, mutta hassuteltiin päivällä yhdessä.



Olisi mukava sanoa, että ihanaa ja kevättä kohti mennään. Mutta mulla on taas flunssainen olo ja Cocokin on kipeä. Voi kun tämä menisi nopeasti ohi ja säästyisin pitkittyneeltä piinalta.

Kävin tänään kuskaamassa mun veljeä ja siinä samalla koukkasin mittaamaan kaapin paikkoja ja seiniä. Päässäni edelleen kihisee niin paljon ideoita :)

Nyt ihanaa iltaa kaikille. Mä käperryn huovan sisään ja haen viinimarjamehua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti