20.3.2014

Buying Pair of Specs

Pahoittelen muutaman päivän hiljaisuutta. Elämä on aika stressaavaa. Tai sitten olen vaan stressaaja. Syitä on monia, enkä lähde niitä tässä erittelemään. Olen saanut kaksi iltaa putkeen vapaaillan ja se on helpottanut. Eilen autoin siskoani silmälasien valinnassa. Ostopäätöstä ei syntynyt, mutta suosikit löytyivät. Nuo kapeasankaiset näyttävät olevan nyt kuuminta hottia (Dior). Ja näyttivätkin hyviltä. Ihastuin niihin. Harmi, etten tarvitse laseja. Tai oikeastaan ihan hyvä. Ei ole näköongelmia eikä ylimääräistä rahareikää. Enhän mä siis mitään laseista ymmärrä, paitsi ulkonäön. Mun suosikkeja oli räväkän vihreät Ralph Laurenit, Dolge&Gabbanat ja Diorit.






Ihailtiin myös aurinkolaseja. Ensimmäisessä kuvassa olevat Guccit olivat mun suosikit. Tietenkin :) Seuraavana suosikkina Ray Banin Wayfarerit. Versacella oli makeet plexit.





Lasiostosten päätteeksi tapasin Danielan ja menimme syömään ja leffaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti