22.3.2014

Costume tähtistailaaja kisa



Kuvat via @costumesuomi in Instagram

Heippa hei. Minä kävin koittamassa onneani Costumen tähtistailaaja kisassa. Ei onnistanut tällä kertaa, mutta oli hieno kokemus. Ylitin itseni. Stressasin tätä koko juttua monta päivää etukäteen ja taisin jäätyäkin vähän, mutta en onneksi niin pahasti kuin luulin. Taisin liikaa painottaa, että olen kolmen lapsen äiti ja olen stailannut lasten muotia. Sydämeni palaa kuitenkin muodille, ihan aikuisten muodille.

Luulen, että asuni ei ollut tarpeeksi edgy ja gorky, niinkuin suomalaiseen makuun pitää olla. Ehkä mittasuhteetkin olivat vähän pielessä. Omana itsenäni kuitenkin menin. Halusin tuoda esiin kaunista muotia, yksinkertaisesti ja harmonisesti. Ei saatu palautetta. Olisi ollut kyllä tosi mielenkiintoista kuulla mielipiteet omasta asusta.

Yllä olevassa kuvassa ovat Helsingin Forumin karsinnoista jatkoon menneet. Tässä kuvassa jatkoon menijöillä on jo Zalandon tarjoamista vaatteista ja Iberon koruista viidessä minuutissa kyhätyt asut. Hyvältä näyttää. Mä taisin olla yli kymmenen vuotta kaikkia muita vanhempi :). Tunsin itseni ikälopuksi. Muoti on silti intohimoni. Jos voisin nyt kertoa jotain itsestäni kertoisin, että ensimmäiset kokemukset muodin parissa olen kokenut isäni kanssa ja hän onkin suurin inspiraationi. Aina yhtä tyylikäs. Rakastan vintagea ja 2nd Handiä ja yhdistelenkin niitä usein muotiina. Asuni koostuvat usein vintagesta, alelöydöistä ja merkkituotteista. Tällä hetkellä suosikki suunnittelijoitani ovat Celinen Phoebe Philo ja Diorin Raf Simons, Victoria Becham ja tietysti Marc Jacobs. Lempimerkkejäni ovat Saint Laurent, Mulberry ja Givenchy. Seuraan innokkaasti tosi tv-ohjelmia, pinterestiä ja instagramia. Katson intohimoisesti kaikenlaisia tv-sarjoja ja rakastan matkustelua. Matkoilla parasta on ihmisten seuraaminen ja eri tyylien tarkkailu. Mutta kyllä lapset ja arkipäivän pienet hetket ja asiat myös innoittavat minua.

Mulla ei ole itsestäni yhtään kuvaa kisa-asusta, koska mun puhelin ja liittymä ovat hetken poissa käytöstä. Ei kannata koskaan vaihtaa liittymää :) tai uskoa puhelinmyyjiin ja heidän vakuutteluihinsa. Tämä on nyt jo toinen kerta, kun lankean samaan ansaan ja viimeksikään en saanut uutta liittymää toimimaan. No toivottavasti maanantaina saan vanhani taas takaisin ja puhelini toimii. Kamera on vielä muutaman viikon myös poissa käytöstä myös. Kohta elämä kuitenkin voittaa. Päästään kotiin ja omien tavaroiden pariin.

Nyt on Amerikan Idolin aika. Ja perheaikaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti