26.3.2014

Hoody Momma



Tässä yksi aika peruslookeistani, kun olen lasten kanssa liikenteessä. Parka, farkut ja huppari. Erittäin tärkeää on tietenkin mukavat kengät. Ja olisi tietenkin plussaa, että ne on hyvännäköiset. Näistä Campereista olen tykännyt tosi paljon. Kyllä varmaan olette huomanneetkin sen, sillä ne ovat vilahdelleen useammissa kuvissa. Usein mulla on pipokin päässä. Tykkään hatuista ylipäänsä, mutta näin lasten myötä erikoisemmat päähineet ovat jääneet. Mutta pipoja multa löytyy useita. Niissäkin pitää mun mielestä olla joku juju. Tänään olin unohtanut pipon ja hanskat kotiin. Meinasin paleltua. Tuuli oli melko jäätävä ja me kulutettiin kaksi tuntia kerhon jälkeen, että saadaan eskarilainenkin meidän mukaan. Kun päästiin kotiin, oltiinkin kaikki aika uupuneita ja vietettiin iltapäivää lepäilemällä. Ihanan raukeata lekottelua auringon helliessä ikkunan läpi. Kevät on niin parasta!

Pakko muuten vielä esitellä kerholaisen muovailuvahatuotos. Se on piikkivaris. Huomatkaa myös pojan paita. Se on kirppislöytö vaikka taisikin olla uusi ja hintavimmasta päästä. Tosi makee, ainakin mamma mielestä. Merkki on amerikkalainen  Mini & Maximus.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti