25.4.2014

Orange and Mint


OOTD

Olemme pähkäilleet värejä seiniimme. Minä en haluaisi oikeastaan värejä. Vain valkoista ja tummanharmaata ja sitten yhden Marimekon tapetin. Mieheni taas kaipaa väriä ja se saa minut sekaisin. Tänään maalattiin seiniä ja uh..en ollut tyytyväinen lopputulokseen. Ehkä saamme väripaletin vielä korjattua ja sopimaan yhteen.

HumHum kysyi minulta tullessaan eskarista, kun näki minut maalaamassa. "Äiti, minkä väriseksi mun huone maalataan?" Voinko maalata sen toisen seinän oranssiksi. Sen jolla ei ole sitä valtavaa metsätapettia :) Huh, minä olin heti sanomassa, no että ei. Oranssi on aika hurja väri.

Tässä mintun kanssa yhdistettynä se näyttää tosi hyvältä. Isot pinnat ovat kuitenkin pelottavia. Olisi helpompi pitää ne vaan valkoisina ja sitten käyttää aksenttina kaikkea muuta sisustusmateriaalia. Mutta se on mieheni mielestä tosi tylsää. Ehkä taidan olla vähän tylsä. Mistä sisustusväreistä te pidätte?

Mä lähden nyt vapaaillan viettoon. Siitä lisää myöhemmin. Kaunista viikonloppua kaikille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti