13.4.2014

Palm Sunday




Heippa kaikki noidat, puput, lohikäärmeet ja muutkin satuhahmot. Meidän palmusunnuntai alkoi virpomisella. Tai ensin oli valmistautumissessiot. Iso kiitos tästä projektista kuuluu siskolleni, joka järjesti maskeerauspisteen, hiustenlaiton ja vaatteiden valinnan. Mun osaksi jäi ommella huppua HumHumin valitsemaan Timberlandin ruutupuseroon. Olin ostanut tuon vaatteen kirpparilta ja kun otimme vaatteen käyttöön huomasin, että huppu oli irrotettava ja napeilla kiinnitettävä, mutta napit eivät enää kannatelleet huppua. Ompelin hupun nappien kohdalta kiinni. Nyt sekin tuli vihdoin tehtyä, kun oli pakkotilanne. Pusero oli ihan pakko saada päälle. Nyt sitä voi käyttää sit muutenkin. Mahtavaa. Mulle hyvin tyypillistä, että pienet asiat jäävät roikkumaan ja vain pakon edessä ne tulee hoidettua. Ja sitten, kun ne saa tehtyä on ihan voittajafiilis.

Mun päivän asuna oli
| Pusero: Vintage | Hame: Monki | Sukkikset: Marks&Spencer | Kengät: Tory Burch | Rannekoru: Anna Della Russo for H&M | Kello: Michael Kors |

Sain ylipuhuttua siskoni lasten mukaan virpomaankin :) Olen kuulemma ison palveluksen velkaa. Naapuruston muutkin lapset olivat liikkeellä, joten tyypit yhdistivät voimansa. Minä sain napsittua muutaman kuvan.








1 kommentti: