23.11.2014

Viimeinen maha-asu kuvako?

Yliajalla jo mennään. Laskettu aika oli torstaina. Elättelen niin toivoa, että ihan kohta ja taas ihan kohta. Mutta ei vieläkään.

Eilen oli toimelias päivä. Olin aamulla askartelemassa joulujuttua ja illalla oli äitien pikkujoulut. Siinä välissä kävin vielä ruokakaupassakin. Eiliseltä ei tullut hirveesti kuvia talteen :( Mulla oli yksityinen saunahetki pikkujouluissa, kun kukaan muu ei uskaltautunut saunaan. Hehee. Pelkäsivät, että olin lumessa tekemässä lumienkeleitä, enkä pääse enää omin avuin sisälle mahani kanssa, kun mua ei näkynyt eikä kuulunut pois saunasta. Naatiskelin. Saunasta nappasin muutaman kuvan, kun se on mielestäni niin kaunis.







Tämän päivän maha-asu oli tälläinen





Mulle oli jäänyt kesältä melkein käyttämättä Diorin vedenpitävä ripsiväri ja monessa kauneusblogissa on nyt hehkutettu, että vedenkestävä ripsiväri pitää ripset erittäin kaarevina taivuttamisen jälkeen. Ja ihan totta. Pitää kyllä paikkansa. Nyt sitten täytyy ihmetellä miten saan ripset puhtaiksi, kun mulla ei oo kunnon silmämeikinpoistoainetta.

Joko tänä yönä alkaisi tapahtua.....

1 kommentti:

  1. Taas on todettava, että näytät kerrassaan upealta! <3

    VastaaPoista