26.5.2015

Make Up from the States

Olin odottanut näitä kauan. Tiedätte varmaan tunteen, kun olette olleet päivät pitkät lasten kanssa kotona ja itsensä huolto jää vähemmälle. Siltä musta tuntui. Meikit ja kasvojenhuolto ylipääänsä menee koko ajan eteenpäin ja uusia tekniikoita, raaka-aineita ja tuotteita tulee markkinoille. Mulla ei ole koskaan ollut muita kuin meikkivoide ja puuteri. Nyt hankin ensimmäiset primerit: kasvoille ja silmien alusille oma. Lisäksi olen innoissani valoa heijastavasta meikinalusvoiteesta (Becca merkkinen Shimmering Skin Perfector--mun lemppari tähän saakka), voidemaisesta aurinkopuuterista (Chanel Soleile Tan de Chanel Bronzing Make Up Base), kulmakynästä (Anastasia Beverly Hills Brow Wiz) ja seerumi meikkivoiteesta (Dior  Diorskin Nude Air Serum) ja varjostuspaletista (contour kit by Kat Von D).

Osa tuotteista on Eurooppalaisia, mutta kuinka ollakaan kaikkia tuotteita ei saa Suomesta ja kaikki olivat hieman halvempia Jenkeissä. Lisäksi tilasin Maybellinen matta huulipunia, joita ei saa Suomesta ja Essieltä muutaman keväisen kynsilakan.

Jännittävintä oli kuitenkin saada luomivärit, jotka tilasin. Tilasin Jaclyn Hill YouTube Make Up "gurun" suosikkivärit paletin Morphe Brushesilta (tuote myyty nyt loppuun, sattui juuri sopivasti tulemaan myyntiin, kun olin tilaamassa tuotteitani ja itse valitsemani tuotteet MakeUp Geekiltä, joka on toinen Beauty YouTuberi. Hän on luonut oman luomivärisarjansa, joka on hyvin samanlainen kuin Macin luomivärit, mutta niissä on vielä enemmän pigmenttiä. Tilasin MakeUp Geekilta myös muutaman meikkisiveltimen.

Oon ihan innoissani. Olisipa enemmän tilaisuuksia päästä tälläytymään :D







2 kommenttia:

  1. Mulla on perhettä Amerikassa, jotka tulivat käymään täällä Suomessa. Tilasin useammasta eri paikasta, mutta Jenkki osoitteeseen.

    VastaaPoista