14.6.2015

Helsingistyminen


Huulipuna: Shisheido matte eclat PK224








Huultenrajauskynä: Mac - Edge to Edge

















| Neule: Cos | Mekko: Lindex | Lenkkarit: Nike | Laukku: 2nd Hand | Huulipuna: Mac-Relentlessly Red |

Viime viikkona ollaan päivät lasten kanssa viiletetty pihapiirissä tai lähipiirissä asioita hoitaen. Jostain ihmeen syystä olen ehtinyt Helsinkiin kolme kertaa tällä viikolla. Se tuntuu hurjan paljolta. Tuntuu, että olen aika maalaistunut :) Ja kai tämä kokemus sen todistaakin. Yleensä yksi ilta viikossa on luksusta ja tarvittua hengähdystä. Ihanaa on ollut päästä tuulettumaan. Kai sitä on tarvinnutkin. Pienin on alkanut liikkua aika paljon ja äidin yöunet ja rauhalliset hetket sohvalla istuen ovat kerrassaan vähentyneet.

Yritän nauttia arjesta, vaikka se ei usein tunnu onnistuvan. Ainakaan käytöksen tasolla.  Oman perheen saaminen oli haaveistani/tavoitteistani suurin ja sen olen saavuttanut. Tuntuu aika hienolta, vaikka juuri meidän 11. hääpäivän kunniaksi juttelin miehelleni, että olihan mulla aika ruusuiset ja romanttiset ajatukset perhe-elämästä :) Niin kai sen täytyy mennäkin, jotta tähän uskaltaa heittäytyä. Uurastamistahan tämä on. Aamusta iltaan. Silti hyvin rikasta sellaista. Ja lapset tuovat niin hyviä näkökohtia ja pointteja esiin. Opettavat paljon itsestä. Millainen olen ja millaiseksi haluan tulla. Samaa voi sanoa avioelämästä. Samojen asioiden äärellä kamppaillaan, kuin jo seurusteluaikana ja kai niitä asioita väännetään ja opetellaan vielä hyvä tovi. Sen verran jääräpäitä ollaan molemmat.

Kevyempiin ajatuksiin. Eli viikon hankintaan. Mun uudet Niken lenkkarit. Vihdoinkin jee. Nike free paljasjalkajuoksukengät. Kyllä nyt kelpaa. Vois vaikka alkaa juoksemaan ;)

Olen innostunut huulipunista. Kasvokuvista voi nähdä värien eri variaatioita. Macin matta huulipunat on mun suosikkeja. Tosin Amerikasta tilaamani Maybellinen matta huulipunat ovat ihan yhtä hyviä. Värivalikoima ei vaan ole niin hyvä. Ja pari punaa olisi vielä toivelistalla.

Ensimmäisenä iltana olin leffassa Danielan kanssa, hankin mun Niket ja tutustuttiin katu-uskottavasti lippiksiin.

Toisena iltana kävin katsastamassa Minna Parikan sample salen. Ihan älyttömät jonot. En löytänyt mitään. Tämä oli vain pikainen pyrähdys Banskun kanssa.

Kolmas ilta olikin anniversary deitti.

Lauantaina oli vähintäänkin mielenkiintoinen päivä. Väsymystä oli kaikkien taholta ilmassa ja päivä oli sen mukainen. Päästiin kuitenkin käymään Haltian luontokeskuksessa. Meitä kiinnosti erityisesti itse rakennus, jossa museo sijaitsi. Kiinnitimme huomiota puuhun rakennusmateriaalina ja mieheni katsasti samalla kaikkea muutakin, jota minä en edes osaa ajatella. Täytyy mennä lasten kanssa joskus. Kiva paikka.



 Huulipuna: Maybelline Divine Wine Matte

























Ei kommentteja:

Lähetä kommentti